Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Σχετικά με την συμπεριφορά του Δ.Σ. του Συλλόγου Αρκάδων τον τελευταίο χρόνο


Έπρεπε να έρθει στα χέρια μου το συνημμένο έγγραφο για να καταλάβω αρκετά πράγματα που δεν μπορούσα να κατανοήσω, σχετικά με την συμπεριφορά του Δ.Σ. του Συλλόγου Αρκάδων τον τελευταίο χρόνο.
Πρώτα η απουσία του από τις εκδηλώσεις του πανηγυριού 16 &17 Ιουλίου 2009, που μου στοίχησε ως προσώπου και ως Αρκά και εκδήλωσα δημόσια το παράπονο μου στην χοροεσπερίδα της παραμονής την εορτής.
Μετά η εξαφάνιση … ήρθε σαν κεραυνός η πληροφορία ότι οι συναντήσεις εκμάθησης χορού του Συλλόγου, γίνονται σε αίθουσα του Ναού Των Αγίων Τιμοθέου και Μαύρας. Κανένα πρόβλημα, η Αγία Μαρίνα έδειξε τον δρόμο της φιλοξενίας και χαρά μας που μας μιμήθηκε και η νεότερη αδελφή ενορία στην συμπαράσταση του πολιτιστικού τμήματος του Συλλόγου προς όφελος της τοπικής  μας Κοινωνίας…. αλλά καλά.
Καλά που πήγε το ευχαριστώ για την πολύχρονη συνεργασία, την στέγαση των δραστηριοτήτων του συλλόγου, με την διάθεση του Πνευματικού Κέντρου του Ναού και ότι αυτό συνεπάγεται σε δαπάνες για ηλεκτρισμό, συντήρηση, υπερωρίες του νεωκόρου.
Η παρουσία στην λιτανεία του Αγίου Νεκταρίου με την συμμετοχή φουστανελοφόρων μας έδωσε μια ελπίδα, αλλά ήρθε να δέσει η απαξίωση αφού ούτε με ένα τηλέφωνο δεν αξίζαμε την πρόσκληση, να μας πουν έχουμε γιορτή θα κόψουμε και Αγιοβασιλειόπιτα, ή και το τελευταίο θα τιμήσουμε τον Κολοκοτρώνη με μνημόσυνο.
Να πώ το «Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος». Δεν θα ήθελα. Όπως και να έχει παρά το παράπονο και ως πρόσωπο  και ως υπεύθυνος για τον Ναό της Αγίας Μαρίνης και τα παρατήματα του – όσο ακόμα με ανεχτεί ο Επίσκοπος και ο λαός, θα έχω τις πότρες ανοιχτές σε κάθε συνεργασία και ελπίζω να έχω κάνει λάθος στην εκτίμηση μου και τα πράγματα να είναι διαφορετικά.

Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου